Home

Na sveže okrečenom zidu utisnuti tragovi…

oktobar 16, 2010

3 Responses to “Na sveže okrečenom zidu utisnuti tragovi…”

  1. Filip Says:

    Ej ljudi, pa ovo je super!
    Baš me je nasmejalo i raznežilo!

    Aj tako i za mene, nema veze što nisam ništa doprineo, ali treba biti faca i napisati i o takvom čoveku nešto, lako je dobrog čoveka hvaliti, treba nekad i bitangu pohvaliti :)

    Tako ti je to (sa južnjačkim naglaskom)
    :)

  2. Nina Says:

    Filipe, napisaću ja nešto za tebe, ali u četiri oka :) Takoooooo ti je tooo :)))

    Evo i ja da imam tu čast da pohvalim horiste koji su napisali ove divne reči.
    Prvi put da sam ja ta koja piše komentar, a vi ti koji ste napisali ovako lep post! Uživala sam dok sam ukrašavala vaše reči slikama, među kojima su i Jecina lična dela i kreacije.

    Neka naša kućica bude jedan nesavršeni, ali inspirativni prostor…mesto gde ćemo se i dalje družiti uz smeh i pesmu i ostavljati svoj lični pečat u njoj…

  3. Jeca & Stefan Says:

    Moj horiću, evo kao znak zahvalnosti za vaše divne i tople sihove i reči, želela sam i ja vama nešto da napišem. To je prvi put da nešto pišem na kompijuteru (naravno kucka mi Stefan hihihi);-). A sad evo pesmice:

    Dragi moji Horci,

    umilni Božiji zvonci,

    ljubav i nadu od srca mi dajete

    stoga vam želim da večno trajete.

    Kako opisati šta duša oseća,

    kada je preplavi velika sreća,

    zbog vaših iskrenih, toplih reči,

    duša mi se utehom leči

    i sve se tad lakše podnese,

    kada vam Bog dobre ljude na životni put nanese.

    Čuvajte zauvek tu iskru dobrote,

    neka vam bude deo životne lepote.

    Radujući drugog čoveka

    i dajući mu ljubav, veru i nadu

    dobijamo od Svevišnjeg najveću nagradu.

    Hvala vam još jednom za divne reči,

    i kada vreme prođe

    i kada budu pevala vaša deca

    uz vas će duhom uvek biti

    Vaša Jeca – Pereca

    ;-***


Ostavite odgovor

