Home

Pozivnica za 13. Muzičke susrete „Jesen na Čukarici“

septembar 16, 2009

13. Muzički susreti „Jesen na Čukarici“ će trajati od 21.09.-01.10.2009.

Pogledajte ceo program

Program je preuzet sa sajta Kulturni Centar Čukarica

6 Responses to “Pozivnica za 13. Muzičke susrete „Jesen na Čukarici“”

  1. Filip Says:

    Dolazim.
    ‘oće biti besplatnog piva?
    :))

  2. Filip Says:

    Molim administratora, da ukoliko nadje da je moj prethodni komentar bio neumesan, da ga obrise sa zadovoljstvom.
    Ukoliko to nije slucaj, the pleasure is mine :))
    Lupam od ranog jutra, ali nema veze, vazno je ucestvovati.

  3. Nina Says:

    Posle koncerta ce biti koktel, pa mozda tamo bude piva.
    A, ako ne bude, kupicu ti ja pivo i to sa zadovoljstvom :)
    Trebalo bi nagraditi nasu vernu publiku, posebno one sa fotoaparatima ;)

    P.S. I, nemoj vise da lupas. Ovo je ozbiljan sajt :)

  4. Sale Says:

    Fićo, ti kao da imaš nekog insajdera!
    Kao da si znao da nije bilo piva na koktelu pa se nisi ni pojavio! :)))

    Nina, sorry za lupanje. Fića je kriv, isprovocirao me je! :)

  5. Nina Says:

    Eh, vidi se da ste istogodisnjaci :)

    A, koktel je bio…stvarno…:)

  6. Filip Says:

    E Sale, imam insajdera, vi ga zovete Zoki, i mislite da je mačak, ali u stvari…
    On mi šin’o poruku: „Ne dolazi – piva nema, pa ti vidi. Mene nisu nista ni nudili, sramota.“
    :))
    Bio sam umoran, a trebalo je raditi ujutru ranom zorom, jedino zato nisam ostao. Inace, bili ste super, kao i uvek, uživao sam u koncertu. Moj favorit – „Vozbranoj“ (ako sam dobro napisao).

    Pozdravljot


Ostavite odgovor

