Home

Rezultati festivala duhovne muzike

jul 9, 2009

15. festival duhovne muzike „Horovi među freskama“, koji se održavao u Galeriji fresaka Narodnog muzeja u Beogradu, završio se pre nekoliko dana. Danas u 12h su dodeljene nagrade, među kojima je jedna pripala i dirigentu našeg hora – Biserki Vasić. U pitanju je nagrada Vojislav Ilić za autentično izvođenje duhovne muzike. A, naš hor dobio je pohvalu.

Na ovogodišnjem festivalu učestvovalo je 20-ak horova, među kojima je bilo onih koji su se svojim ogromnim trudom i ljubavlju prema duhovnoj muzici istakli na jedinstven način. Pevajući srcem, njihove tonove nosio je blagi povetarac nade…talas emocija rastao je od poslednjih ka prvim redovima u publici, a razbijao se o stene njihovog muzičkog jedinstva i harmonije, uz zaglušujući zvuk aplauza.

Da li je osnovna svrha ovakvog festivala osvajanje nagrada i dobijanje pohvala ili bi njegova suština trebalo da leži u ljubavi prema muzici i Bogu, ostavićemo kao otvoreno pitanje za sve one kojima je stalo.

4 Responses to “Rezultati festivala duhovne muzike”

  1. Sale Says:

    Draga Nina,
    fasciniran sam koliko si sazrela i
    veoma sam ponosan sto te poznajem!
    Dobrodosla u „stare clanove“ hora!

    S.

  2. Nina Says:

    Sale,

    hvala ti na tako lepim recima i na dobrodoslici u malo, ali odabrano drustvo! :)
    Ja sam veoma ponosna sto sam postala deo ovog hora i moje sazrevanje se nikako ne moze odvojiti od vas!

  3. Goran Says:

    Draga Nina,

    tvoje reci ukazuju na autora koji zaista srcem pristupa pojanju, i kojemu se stoga i Bog polako otkriva zagrevajuci ga sve jacim i jacim zarom ljubavi. No, to i nije nikakavo cudo, svako ko je otvorenog srca, kad-tad prima odgovor u dubini svoga bica. Drago mi je sto prepoznajem srodno bice u redovima koje si ostavila iza sebe.
    G.

  4. Nina Says:

    Dragi Benke,

    odavno nisi napisao neki redak na nasem blogu. Pomislili smo da si nas zaboravio, kad eto te da nas iznenadis :)
    Hvala ti na divnim recima. Meni je drago da ono sto pisem i radim dopire do vasih srca. Tada je moje srce ispunjenije.
    Puno te pozdravljam i nadam se da ces nas posetiti sledeci put kad dodjes u Bg.


Ostavite odgovor

