Home

Rođendanska čestitka – Nina

april 3, 2008

Rodjendanska cestitka za Ninu

10 Responses to “Rođendanska čestitka – Nina”


  1. Draga Nina,

    Zelim ti puno uspeha i sledece godine sa pisanjem bloga, pevanjem i putovanjima.

    Uzivaj sa prijateljima i lepo proslavi rodjandan.

    Pozdrav!

  2. Mary K Says:

    Kakva je osecaj cestitati rodjendan samoj sebi? A? :)

    hehehehhe…. ja cak imam problem da cestitam rodjendan svojoj sestri bliznakinji, koja je od mene mladja citavih 5 minuta:)

    Srecan rodjendan pahuljice!

    +sve sto tkas, vezuj konce za nebo+

  3. Slavica Says:

    Duško Trifunović

    PISMO

    Pišem ti pismo i šaljem ti cvet
    zovem te – hajde da popravimo svet

    Ptica je mala al uzdiže je let
    zovem te – hajde da popravimo svet

    Ti budi sunce a ja suncokret
    zovem te – hajde da popravimo svet

    Rođeni nismo tek da bi mogli mret
    učini nešto da popravimo svet

    SREĆAN ROĐENDAN NINA!!!
    NEKA TI SE SVAKI DAN OSTVARI PO JEDNA ŽELJA, NEKADA MALA, A NEKADA VELIKA…

  4. Biserka Says:

    Srecan rodjendan draga Nina!
    Zelim ti sve najlepse, pre svega da uspesno diplomiras i zavrsis jednu bitnu stvar u zivotu!
    Biserka

  5. Nina Says:

    E, bas ste me iznenadili! Nisam ni znala da je ovolika posecenost bloga ;)

    Pajke, hvala ti sto si mi napravio ovu cestitku. Divna je! Totalno sam zaboravila ove dve slicice, posebno ovu sa Noci Muzeja. Hvala na lepim zeljama. Vidis da i u tebi lezi kreativni duh :)

    Tihomire, da nije bilo tebe i tvoje nesebicne prirode, ne bi bilo ni ideje za ovaj blog. Hvala ti na tom neverovatnom poklonu!

    Marijice, sad kad nesto razmislim, nesto mi je bilo cudno kod tebe u Becu. Jesi sigurna da si ti isla tamo, a ne tvoja sestra? :)) Kakav je osecaj cestitati samoj sebi? To je bila cestitka koju sam napravila u rekordnom vremenu – oko 2 min, a onda je u poslednjem trenutku uleteo Pajke i spasio me blama :)Hvala ti na poslednjim recima…pufnice

    Slavka, dobar ti je bio onaj poziv danas iz Manga. Sa sve smehom zbog cinjenice da smo obe znale sta si tamo radila :)Divna pesma, osecam kao da je ‘da popravimo svet’ deo mene. Hvala!

    Biso, kad si ti nesto napisala na blogu, onda sam stvarno uspela u svojim naporima :) Hvala na ovoj jako bitnoj zelji za mene. Hajde, mogla bi nesto da ucinis svojom magicnom dirigentskom palicom i ostvaris mi neku zeljicu ove godine ;)

    LJUBIM VAS SVE!

  6. Filip Says:

    E pa, evo i ja da se pridruzim cestitkama.
    Niki, srecan ti rodjendan, nek ti ovaj blogic traje sto godina kad se toliko trudis oko njega. I neka te one majcice sto sam ti kupio sluze trista (ili tristo) godina :)

  7. Nebojša Says:

    Bon anniversaire, chere Nina!

    Zaista sam uzivao citajuci sve ove divne cestitke i imam neodoljivu zelju da se pridruzim, iako je tesko nesto dodati…Zelim da ti ovo prolece donese mnostvo novih ideja i kreativni uzlet, da postanes poliglota(na dobrom si putu, sacuvaj svoj kosmopolitski duh), a iznad svega, da ti srce ispuni ljubav, ona najuzvisenija(ako vec nije)!

  8. Nina Says:

    I tebi hvala bato sto me podrzavas i trpis, a majcice ce da traju duuugo, s ljubavlju nosene :)

    Merci beaucoup, Nebojsa! Je suis tres heureux parce que j’ai tres bons amis. J’espere que on chante ensamble longtemps et je suis desolee pour mon francais mauvais :) On se voit!

  9. Branko Says:

    Srecan rodjendan Nindza :)

    I sledeci put vise da pevas, a manje da eskiviras ;)

    A ono sve naj, naj.. se pozdrazumeva!

  10. Nina Says:

    Znaci, bice i sledeci put? ;)

    Momenat za vecito pamcenje!!!


Ostavite odgovor

